متن آهنگ ای وای از این عاشقی از دهقان
نوشته شده توسط : لیلا

 

متن آهنگ ای وای از این عاشقی از دهقان

پیشنهاد موزیک من به شما | آهنگ باور کن از افضل طباطبایی

چه عجیبه حالم آره خوش به حالم

با تو زندگیم خوفق العاده است
کسی توی دنیا رقیبت نمیشه
باحال دلخوشیم خیلی ساده است
دل دل دل دیوونه حالم حال مجنونه
عاشق مگه دیدی تو مثل منه دیوونه

ای وای از این عاشقی عشق من زندگیم
ای وای میخوای چی بگی ای وای
ای وای اگه دلبره دل نمیده بهت ای وای
ای وای تو عشقی دیگه میمردم واست
ای وای یه خواهش ازت ای وای
ای وای بمون توو دلم عاشقم عاشقت ای وای

ای کاش که بمونی ای کاش بگی میتونی
چشمات خود عشقه دنیام پر عشقه
بیا دوباره دل بیقراره طاقت نداره
بذار کسی که هی بد میاره دوام بیاره

ای وای از این عاشقی عشق من زندگیم
ای وای میخوای چی بگی ای وای
ای وای اگه دلبره دل نمیده بهت ای وای
ای وای تو عشقی دیگه میمردم واست
ای وای یه خواهش ازت ای وای
ای وای بمون توو دلم عاشقم عاشقت ای وای





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: